کمپرسور دانپر مدل KM230CZ گاز R134 توان 1/4+

مدل: KM230CZ

نوع سیم پیچ: مسی

توان: +¼ اسب بخار

گاز مبرد: R134 غیرقابل اشتعال

خازن دائم کار: 5 میکروفاراد

نوع کمپرسور: هرمتیک پیستونی

تغذیه کمپرسور: 220 تا 240 ولت فرکانس 50 هرتز

ابعاد: 199 * 165 * 198 میلی متر

سری ساخت: سری K

برند: دانپر – Donper

برند: دانپر

16 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

پرداخت امن

ضمانت اصالت کالا

7 روز گارانتی بازگشت وجه

مشخصات کمپرسور دانپر مدل KM230CZ

کمپرسور یا موتور یخچال یکی از مهم ترین قطعات برودتی است که با کنترل و هدایت مبرد در سیکل تبرید باعث خنک کردن محفظه یخچال می شود. قبل از بررسی مشخصات فنی کمپرسور دانپر مدل KM230CZ، ابتدا عملکرد کلی کمپرسور به اختصار بررسی می ­شود. در سیکل تبرید یخچال، گاز مبرد در کمپرسور فشرده شده و با دما و فشار بالا وارد سیکل تبرید می­ شود. این گاز پس از خنک شدن در کندانسور به مایع تبدیل شده و وارد اواپراتور می ­شود. با عبور مبرد سرد از اواپراتور، گرمای محفظه یخچال جذب شده و مبرد به گاز تبدیل می­ شود و دوباره برای تکرار این روند به کمپرسور باز می گردد.

کمپرسور دانپر Donper یکی از مقرون به صرفه ترین انواع کمپرسور یخچال و ساخت کشور چین است که با محدوده قدرت متنوعی در بازار عرضه می ­شود. از مشخصات کمپرسور دانپر مدل KM230CZ می توان به تکنولوژی ساخت آن اشاره کرد که یک کمپرسور هرمتیک پیستونی است و با توان ¼+ اسب بخار و ظرفیت سرمایش 230 وات تولید شده است. گاز مبرد قابل استفاده در این مدل کمپرسور، گاز R134a است و سیم پیچ مسی دارد. این کمپرسور با خازن دائم کار 5 میکروفاراد با بالاترین بهره وری کار می­ کند و در فریزرهای صندوقی، یخچال ویترینی، فریزر آزمایشگاهی، یخ ساز و رطوبت­ گیر استفاده می­ شود. کمپرسور DONPER مدل KM230CZ جایگزین مناسبی برای کمپرسور یخچال سامسونگ مدل MSE4A1Q-L1Q است و با یخچال فریزرهای برند اسنوا سری 810، الکترواستیل، هیوندای، پاکشوما، سامسونگ و دیپوینت سازگار است. سیستم خنک­ کننده این کمپرسور نوع F یا فن است؛ بدین معنی که این کمپرسور با فن خنک می شود.

 

کد کمپرسور دانپر مدل KM230CZ

روی بدنه کمپرسور معمولا یک پلاک نصب شده است و پلاک کمپرسور اطلاعات لازم جهت بررسی و انتخاب کمپرسور مناسب را در اختیار مشتری قرار می دهد. کد درج شده روی پلاک، مشخصات کلی کمپرسور را نشان می دهد. در ابتدای کد فنی حرف K نشان دهنده سری ساخت کمپرسور است. ابعاد کمپرسور سری K برابر 198*165*199 میلی متر است. حرف دوم مشخص کننده میزان بهره وری کمپرسور است که در این مدل، بهره وری در سطح M است. شماره سه رقمی، بیانگر توان سرمایشی کمپرسور بر حسب وات است و حرف C نشان دهنده ولتاژ و فرکانس تغذیه است. کمپرسور KM230CZ با تغذیه 220 تا 240 ولت AC در فرکانس 50 هرتز کار می ­کند. حرف Z نوع گاز مبرد قابل استفاده در این کمپرسور را تعیین می کند که در این مدل، گاز مبرد سازگار، گاز R134a یک گاز غیر قابل اشتعال است.

علاوه بر اطلاعاتی که از کد فنی محصول برداشت می شود، روی پلاک موتور یخچال اطلاعاتی همچون نوع گاز قابل استفاده در کمپرسور و قابلیت اشتعال آن، نحوه اتصالات و سیم بندی کمپرسور، تک فاز یا سه فاز بودن موتور و ولتاژ تغذیه آن مشخص شده است.

برند

دانپر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کمپرسور دانپر مدل KM230CZ گاز R134 توان 1/4+”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *