شرکت سپاهان سرما رسالت خود را ارائه خریدی ارزشمند و متمایز برای مشتریان از طریق به کارگیری تکنولوژی های نوین و تامین کالای متنوع و با کیفیت، با قیمت مناسب در صنعت تبرید و تهویه مطبوع می داند.

شرکت سپاهان سرما به پشتوانه و اتکای سرمایه انسانی خود و استوار بر پایه دانش روز و فناوری های نوین، به مجموعه ای پویا، ارزش آفرین و پیشرو جهت تامین کالا و ارائه خدمات در صنعت تهویه و تبرید تبدیل گشته است؛ که از این طریق با اجرای برنامه های راهبردی در مدل کسب و کارهای تراز جهانی توانسته تجربه خریدی ارزشمند و متمایز را برای مشتریان و رابطه همکاری پایداری را با شرکای تجاری خود به ارمغان بیاورد.

تخصص 100%
مشتری مداری 93%
تجربه 92%
اعتبار 90%
موفقیت ما در گرو رضایت شماست.
موفقیت ما در گرو رضایت شماست.

شرکت سپاهان سرما در زمینه تهیه و تجهیز سیستم های برودتی اعم از (سردخانه ، چیلر ، تهویه مطبوع و…) از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرد و با توجه به نیاز بازار در سال 1395 اقدام به راه اندازی و تولید درب های سردخانه در مدل های ریلی (کشویی) و لولایی کرد.

سپاهان سرما با توجه به نمونه های درب های موجود در بازار اقدام به طراحی کلاف های فلزی دو تکه نموده است که توسط نوار PVC به هم متصل می باشند و شرایط عایق و عدم پل حرارتی (ترمال بریک) را به صورت کامل رعایت می کند (طراحی مختص مجموعه سپاهان سرما) و در صدد هستیم با به کارگیری تجهیزات بروز و نیروی کار مجرب، سهم بزرگی از بازار سیستم های برودتی داشته باشیم.

کارشناسان ما در گروه سپاهان سرما، با نگاه و رویکردی نو به صنعت، این امکان را فراهم آورده اند تا با مجموعه فعالیت هایی هدفمند، گامی بزرگ را برای برآورده کردن انتظارات مشتریان خود دنبال نمایند.

ما در تلاشیم تا بتوانیم با ارائه طیف گسترده‏‌ای از معتبرترین برندهای صنعت تبرید و تهویه مطبوع درگروه‌‏های مختلف کالاها و با همکاری نزدیک با تامین کنندگان‏ اصلی این کالاها درخواست های تخصصی و متفاوت مشتریانمان را برآورده سازیم. همواره یکی از اولویت‌های ما، ارائه محتوای فنی و تخصصی مورد نیاز متقاضیان با بالاترین استانداردها، برای سهولت در فرآیند خرید می باشد.

کیفیت خوب، خدمات خوب و قیمت بهتر، پایه و اساس گروه ماست.

ارائه قیمت‏‌های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات از اهداف گروه سپاهان سرما محسوب می‌شود.

برندهای محصولات