المنت میله ای جنس استیل قطر ۶ میلی متر

جنس: استیل

موجود در توان های مختلف

11 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

پرداخت امن

ضمانت اصالت کالا

7 روز گارانتی بازگشت وجه

اگر به دنبال المنت میله‌ای با کیفیت و قیمت مناسب هستید، سپاهان سرما بهترین گزینه برای شما می باشد. هیتر هدف با بهره‌گیری از تکنولوژی روز و مواد اولیه مرغوب، انواع المنت میله‌ای را با استانداردهای بالا تولید می‌کند. محصولات ما با استفاده از وایر چینی و اروپایی و متریال درجه یک مانند خاک نسوز H9، مقاومت و طول عمر بالایی دارند.

المنت میله ای و لوله ای

المنت میله ای از روکشی لوله ای با جنس استیل، مس و آلومینیوم ساخته، تولید و طراحی می شود؛ فضای داخلی این لوله توسط خاک اسید منیزیم عایق بندی شده تا هیچ اتصالی از نوع الکتریکی بین بدنه و لوله رخ ندهد که به اصطلاح نقطه سرد معروف می باشد. المنت های میله ای مطمئن، مقاوم به عنوان منبع گرمایی فوق العاده و در بسیاری از صنایع، کارخانه ها و مصارف خانگی همواره نقش اساسی و پررنگی داشته است.

عوامل موثر بر قیمت المنت میله ای

المنت میله ای بسته به اینکه:

  1. از چه روکشی ساخته شده است؟
  2. شکل ظاهری آن (فلت، گرد، سه گوش، پرس شده و…) چگونه است؟
  3. طول، قطر و توان آن چقدر است؟

دارای قیمت های متفاوتی هستند. بنابراین نمی‌توان قیمت المنت میله ای را ثابت در نظر گرفت و بسته به امکانات و استفاده ای که از المنت دارید قیمت متغیر است.

جهت دریافت اطلاع دقیق از قیمت روز المنت های میله ای و همچنین دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید، می‌توانید با شماره های  03134334298    03134334299   تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “المنت میله ای جنس استیل قطر ۶ میلی متر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *