المنت لوله استیل یخچال فریزر برند الکترواستیل 180 وات

برند : الکترواستیل
نوع المنت : لوله استیل طرح ب
وات المنت : 180 وات
ولتاژ کاری : 220 ولت
ابعاد طول و عرض : 36 سانتی متر
برند: الکترواستیل

12 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

تحویل اکسپرس

پرداخت امن

ضمانت اصالت کالا

7 روز گارانتی بازگشت وجه

یکی از معضلاتی که در یخچال‌های قدیمی وجود دارد، ایجاد برفک در لایه‌های درونی آن است. یعنی طی چند وقت که از این یخچال‌ها استفاده می‌شود، بخار آب روی بدنه و قفسه‌های آن نشسته و شروع به یخ‌زدن می‌کنند. حتماً تاکنون برفک زدن یخچال‌ها را دیده‌اید که چقدر فضا را اشغال می‌کنند. در این مواقع وسایل به‌سختی درون یخچال قرار می‌گیرند.
همچنین این برفک‌ها عملکرد یخچال را با مشکل روبرو خواهند کرد. در واقع هرچه میزان برفک‌ها بیشتر باشد، یخچال باید انرژی بیشتری را صرف کرده تا فضای داخل را خنک نگه دارد. اما خوشبختانه در یخچال‌های امروزی دیگر شاهد این مشکل نیستیم. زیرا با استفاده از هیتر المنت یخچال، بخار آب دیگر روی بدنه‌های درونی یخچال قرار نگرفته و این مانع برفک زدن می‌شود.

انواع هیتر المنت یخچال

هیتر المنت‌های یخچال در چهار نوع شیشه‌ای، آلومینیومی میله ای ، آلومینیومی چسبی و فلزی وجود دارند. این هیترها بر حسب اندازه یخچال دارای طول و ضخامت متفاوتی هستند. در یخچال‌هایی که ابعاد بزرگ‌تری دارند، ضخامت و طول این هیترها بیشتر است، زیرا به انرژی بیشتری برای ذوب یخ‌ها نیاز دارد. این هیترها اغلب عموماً در پشت یخچال و در یخچال‌های قدیمی در زیر فریزر قرار گرفته می‌گیرند.

برند

الکترواستیل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “المنت لوله استیل یخچال فریزر برند الکترواستیل 180 وات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *